Klanten service

Klantenservice

 
Als een product uit voorraad is, dan is de levertijd ongeveer 21 dagen. Klopt dit altijd in de praktijk?
Al onze producten worden in kleine hoeveelheden gemaakt en worden geïmporteerd vanuit Afrika en Azie. Dit geeft de producten hun unieke karakter. Het kan echter betekenen dat er een lange tijd tussen zit voordat we een nieuwe voorraad hebben. Geef vooral je wens door per mail. Wij kunnen je inbreng gebruiken voor de samenstelling van onze collectie. Het is geen garantie dat deze producten daadwerkelijk weer bestelbaar worden.

Is het mogelijk het product eerst te bezichtigen alvorens ik echt tot de koop overga?:
Ja bezoek op afspraak is mogelijk. Je kunt ons een mail sturen of bellen

Is het mogelijk vanuit het buitenland te bestellen?
Ja, Ghalia biedt diverse internationale betaalopties die de hele wereld dekken. De verzendkosten voor internationale order worden automatisch per land aangegeven in het bestelproces. Bij vragen, gebruik email!

Betalen
Hoe kan ik betalen?:
Zoals gezegd biedt Ghalia een veelvoud aan betaalopties en sinds kort ook betaling achteraf. Ghalia voorziet een verandering in het online shoppen en gaat ervan uit dat het aandeel klanten dat achteraf betaald sterk zal stijgen de komende tijd. Immers u bent ook niet anders gewend bij het normale aankopen. Zelfs betalen in termijnen hoort tot de mogelijkheden. Ideal en alle gangbare betaalopties zullen ook beschikbaar blijven uiteraard. Zie voor gedetaileerde betaalopties hier.
 
Afleveren bestelling   
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen Nederland geleverd is?:
Wij streven er naar om binnen 2 a 3 werkdagen uw bestelling af te leveren. Ghalia heeft geen directe invloed op de uitvoering van de betrokken bezorgservice maar over het algemeen wordt dit alszodanig uitgevoerd
Voor internationale orders geldt een gangbare transitie tijd die met name wordt bepaald door de bestemming. Binnen Europa zal dit doorgaans ook binnen een paar (maximaal 10) dagen zijn.

Hoe hoog zijn de Bezorgkosten?
Deze zijn vast voor Nederland en worden vermeld voor het afrekenen. Boven de €50 worden geen verzendkosten in rekening gebracht voor NL. Voor gedetaileerde infromatie m.b.t de verzendkosten klik hier.

Voor internationale order zijn de kosten afhankelijk van de bestemming
De kosten voor retourzendingen worden binnen Nederland voor 100% door Ghalia betaald. Ghalia wil dat de drempel voor een aankoop op afstand zo laag mogelijk is. Ghalia geeft daarmee ook aan 100% te geloven in de eerlijkheid van haar producten en klanten. Voor bestellingen vanuit het buitenland en met name buiten de EU Shengen landen geldt dat lokale taxes en invoerrechten in rekening gebracht kunnen worden door de douane of instantie in het betreffende land van bestemming. Deze kosten worden niet door Ghalia verrekend en dient u zelf ter plaatse te voldoen.

Annuleren
Ik wil mijn bestelling annuleren. Kan dit?:
Uiteraard, als de order nog niet geleverd is. Beantwoord bij voorkeur de orderbevestiging voor dit doeleinde. U krijgt snel antwoord over het verloop van de annulering. 

Retourneren
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar deze voldoet helaas niet aan mijn verwachtingen. Kan ik het terug sturen?
Ja dat kan zonder opgave van redenen, u heeft 14 dagen bedenktijd, ingaande de dag na ontvangst. De verzendkosten voor retour binnen Nederland zijn voor rekening van Ghalia. Via https://ghalia.shipping-portal.com kunt u een retourzending aanmaken

Uiteraard moet het artikel in een goede verpakking terug. Zie voor de procedure verder bij Annuleren.

 Hoe zend ik het product terug?
  • U kunt uw aankoop herroepen middels een verklaring (bv. e-mail/brief) of door terugzending van het product. Wij verzoeken u om de herroeping altijd eerst via e-mail  bij ons te melden. Gebruikt u bij voorkeur de retourlink (etiket) uit uw verzendbevestiging die u van ons ontving.
  • De termijn begint op de dag ná de ontvangst van de bestelde zaken.
  • Het product gaarne met het retouretiket goed verpakt terugsturen
  • Bovenstaand is altijd terug te vinden in de verzendberichten van Ghalia, inclusief een link voor een retour frankeer etiket.
  • Het is niet nodig een opgaven van redenen voor de retour aan te geven

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Wanneer ontvang ik mijn geld terug?:
Als de retourzending aan de voorwaarden voldoet, zorgt Ghalia ervoor dat binnen 30 dagen na de herroeping het volledige aankoopbedrag incl de eventuele kosten voor retourzending aan je worden terugbetaald.

Klachten
Mocht u een klacht hebben dan kunt u ons altijd bellen of een mail sturen. U kunt er van op aan dat vlot en uiterlijk binnen 14 dagen een antwoord ontvangen zal zijn.
 
Klantgegevens
Blijven mijn gegevens Privé?:
Ghalia draagt zorg voor uiterste zorgvuldigheid van uw gegevens. Wij geven geen gegevens aan derden, nooit, onder geen voorwaarde.